יום שבת, 16 בפברואר 2008

אוגבונה: אני לא יכול לחכות יותר לחזרה למגרשים.



זיטו אוגבונה, שעבר בקיץ לקלוז' הרומנית וסבל מפציעה קשה, מסיים סוף סוף את תקופת הטיפולים ומתראיין היום לאתר הרומני prosport:


"אני לא מבין איך הצלחתי להחזיק מעמד כ"כ הרבה זמן בלי כדורגל, התחלתי לרוץ ואני לא יכול לחכות יותר לחזור למגרש. בסוף החודש אני חוזר לקלוז' אבל אני יודע שלא אחזור לשחק בקרוב כי לא התאמנתי יותר מחודשיים. עדיין אני מתכוון לגנוב לפביאני את המקום בהרכב כשאחלים. מאוד גאה בחבריי על חצי העונה המצויינת ושמעתי דיווחים טובים ממחנה האימון בקפריסין, אני שמח שהפרוייקט וההשקעה בקלוז' הצליחה.

לאן נעלם לחמן?
כן, אני ממשיך לעקוב אחרי מסעותיו המרתקים של המאמן הישראלי באפריקה.
התקשורת בגאנה מפרסמת כי לחמן לא יישב בסוף השבוע על ספסל הארטס אוף אוק בהתמודדות הראשונה מול FC 105 מגאבון בליגת האלופות. לחמן היה אמור להגיע ביום רביעי לגאנה ולטוס עם הקבוצה לגאבון, אבל הוא לא נחת והקבוצה טסה עם 18 שחקנים והצוות המקצועי למשחק בלעדיו.
עד כה לא התקבלה תגובת המועדון לאיחור או ההעלמות של המאמן הישראלי.



שובה של הקוונית העירומה


אחריי השעייה של 245 יום בשל צילומי עירום למגזין פלייבוי (קישור לבלוג theoffside) חזרה השבוע הקוונית אנה פאולה דה אוליביירה למגרשים, כשעמדה על הקווים במשחק בליגה השנייה בברזיל, בבלוג האישי שלה היא הפליאה לתאר את רגשותיה :"אני מאוד שמחה, מאוד מאוד שמחה, לחזור סוף סוף למגרש".

אין תגובות:

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner