יום שלישי, 26 בפברואר 2008

על הכוונת של הארטס- ישמעאל אדו

מקור בהנהלת הארטס אוף אוק של לחמן, הודיע שהם פנו לישמאעל אדו, שנמצא בגאנה וכבר שקל לפרוש מכדורגל, כדיי שייסכם בקבוצה בחלון ההעברות במרץ. בהארטס מקווים שאדו יסייע לקבוצה שמפגינה ביצועים גרועים ונמצאת עמוק בתחתית הטבלה לשרוד בליגה.


ברדה :"הוגו ברוס הוא אחד המאמנים הטובים ביותר שפגשתי בקריירה שלי"

אליניב התראיין הבוקר לתקשורת בבלגיה והוסיף : "לעולם לא אשכח את ההזדמנות שהוא נתן לי ובזכותה הצלחתי בבלגיה. כשחקנים, אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו במראה, לדוגמא, הוגו לא אשם בכך שהחטאנו המון מצבים. חבל מאוד שהוא עזב, אבל שמעתי שואן גלגודן גם נחשב למאמן טוב מאוד".

אסף פחימה לא מוותר על החלום הרומני

אחריי ששוחרר מקבוצת ארד הרומנית, בין השאר בגלל שגובהו הנמוך, כפי שפרסמתי כאן לפני כמה ימים . החל אסף להבחן בקבוצת קמפינה שנמצאת בתחתית הליגה השנייה ברומניה. הפעם נראה שהוא בכיוון הנכון ומדיווחים בתקשורת עולה שהוא מרשים באימונים ואף כבש אתמול שער במשחק ידידות.

חבטה ביד של השופט =הרחקה ל15 חודשי ממגרשי הכדורגל

בשולי התקרית האיומה של טיילור ודה סילבה והקריאות להרחיק את טיילור לצמיתות מכל פעילות, הפעילה היום ההתאחדות האוסטרלית עונש חסר תקדים שמעורר שערורייה באוסטרליה, על השוער האוסטרלי הבינלאומי דני ווקוביץ' ממרילנס שבמהלך ויכוח על פנדל במשחק שלשום, חבט קלות בידו של השופט, הורחק והיום אחריי שהתובע דרש להרחיקו לצמיתות מכדורגל , הושעה דני לתקופה של 15 חודשים מכדורגל.
שפטו בעצמכם:



אשמח לקבל תגובות הערות המלצות ונאצות למטה ב"הוסף תגובה".

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

פשוט מדור גדול

הצטרפתי לקוראים רק לאחרונה, ואני נהנה מכל פוסט חדש.

כל הכבוד

דגל הקרן אמר/ה...

בלוג אדיר!
המשך כך.

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner