יום שישי, 29 בפברואר 2008

ג'ונתן בורנשטיין על הביקור בישראל " היה סוג של חופשה"



בחלון ההעברות, נחתו בישראל 2 האמריקאים, בורנשטיין ופילהאבר שהתייחסתי אליו כמה פעמים בבלוג, השבוע מתפרסם באתר הMLS ראיון עם בורנשטיין שהיה גם רוקי השנה ב2006. בראיון הוא בעיקר מתייחס לביקור הקצר שלו בישראל.

"בסה"כ זו היתה חוויה שלמדתי ממנה, לא רק הכדורגל אלא הביקור במקום אחר" לפי הכתבה בורנשטיין בכלל לא התכוון לעבור קבוצה, לא עידכן אף אחד בארה"ב ולא רת ראשי הMLS ששמעו על הביקור רק מהתקשורת בישראל.

"הטיול לישראל היה חלק מחופשה וגם היה קשור לכדורגל, רציתי לבדוק איזה אופציות יש לי שם , החברה שלי ואני רצינו לבקר בתל אביב ובישראל, אחריי הכל אנחנו יהודים וישראל היא אופציה".

למרות שהוא חבר טוב של פילהאבר, ג'ונתן טוען שהוא לא ידע שיהיה שם.

מעבר למכבי? " בתנאים שהציעו לי, אני מעדיף לעבור למועדון גדול יותר" אומר בורנשטיין. "הרמה של הליגה טובה, צפיתי במשחק אחד ובדיוק כמו בכל מקום אחר בעולם, כדורגל הוא כדורגל"

התקופה בישראל? :"סה"כ זה היה סוג של טיול לי ולחברה שלי, נהנתי וכרגע אני לא מתכוון לעזוב לשום מקום".



אתם לא תאהבו את זה, אבל ג'יימס מונטג'יו עיתונאי מהגאריאן קורא להחזיר את הכדורגל הישראלי לאסיה.

ולא, לא מהסיבות שחשבתם, אלא בשל "הכשלון" של הכדורגל להשתלב באירופה (ולא שאין פה בדיל של אמת) , שנית בגלל הכח הפוליטי שיש לכדורגל שיעודד נורמליזציה ובעיקר הוא חושב שזה הזמן הנכון. מונטג'יו מוסיף בדוגמא לא מוצלחת במיוחד את הביקור האחרון של שחר פאר בדובאיי. לדעתי, בלי קשר לפוליטיקה ,המאמר הזה מנותק טוטאלית מהמציאות המזרח תיכונית, אתם מוזמנים לקרוא ואפילו להשאיר תגובה בבלוג שלו (ואל תהיו "ישראלים ").
קישור

וידאו אלי זיזוב
כבש את השער השלישי במשחק אימון מול אקדמיק הבולגרית, צילום חובבני, אבל זה מה יש כרגע.
קישור


בקטנה: אדפמי מבני לוד זומן לסגל הרחב להפליא (55 שחקנים ) של סיאסיה שמתכוננן לאולימפיאדה, בגאנה ראשיי הארטס מכחישים שמועות על כך שהם מתכוונים לוותר על משחק הגומלין מול FC 105 מגאבון (3-0 במשחק הראשון).

יו טיוב- הסנאי רונאלדיניו. תבלו.



תגובות וכו' למטה..

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

This is such a great resource that you are providing and you give it away for free. I enjoy seeing websites that understand the value of providing a prime resource for free. I truly loved reading your post. Thanks!

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner