יום שלישי, 5 בפברואר 2008

בקוריטיבה עדיין מחכים לפאביו

מנהל קוריטיבה , טוניקו חאבייר טוען שהשחקן ונציגיו לא יצרו קשר עם הקבוצה לאחרונה אבל הוא אומר היום לתקשורת בברזיל :"הגענו לסיכום עם פאביו, הוא יצר איתנו קשר, דיברנו על השכר וסכמנו עוד כמה פרטים, אבל זה תלוי בשחרור שלו מהמועדון. אני לא יכול לעדכן כי אנחנו לא מצליחים ליצור קשר עם השחקן או עם סוכניו, נמתין עוד מעט ואם לא יהיו התפחויות יש לנו אופציות נוספות. "



אבדג'י מדבר על ההתאקלמות שלו בברזיל

בראיון בגלובוספורט מספר אבדג'י, שעזב מהפועל ת"א לבוטפאגו :"בישראל הטיפולים דומים לאלה שבברזיל, אבל הוא זכה ליותר יחס, מאז שחזרתי הנה לא היה לי מספיק זמן כדי למצוא מקום שייטפל בו, אבל אני אתייעץ בצוות הרפואי של בוטפאגו כדי למצוא אחד כזה." הוא מספר שבישראל עבר רובסון בנו ניתוח והוא עדיין לא יכול להזיז את רגליו. "כאן הוא קרוב למשפחתו ויכול לשחק עם בני דודיו, אני בטוח שזה יעזור לו. במגרש אני רץ ומתאמץ בשביל בני שהוא כל חיי .

super eagles? בגאנה לא חושבים כך.


גאנה ווב לועג לנשרים מניגריה שמכונים super eagles והודחו מרבע גמר אליפות אפריקה ע"י גאנה שהצליחה לבצע מהפך עם עשרה שחקנים ופירסם תמונה של תרנגול עם האותיות SC, כלומר super chicken. דיי משעשע .


אין תגובות:

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner