יום שני, 11 בפברואר 2008

וידאו: השער של פאהס מול ראסניג

פאהס כובש לרשת ראסינג, שער אופייני בנגיחה קשתית גבוהה לאחר הרמת קרן.
2 וחצי דקות מתחילת הסרט.





Racing 1º cl08 Olimpo
Uploaded by racingcapo

פיילהאבר על מכבי "כרגע זה לא הצעד הנכון עבורי".

בני פיילהאבר נמצא בימים אלה ביוסטון שם שיחק מחצית עם נבחרת ארה"ב בתיקו 2 מול מכסיקו, הוא מתראיין לעיתון מקומי וגם מתייחס למו"מ עם מכבי.
"מכבי התעניינו" אומר בני, "אני איש עם ראש פתוח ולכן נסעתי לבדוק את ההצעה והחלטתי שזה לא הצעד הנכון עבורי. פשוט בפריימר ליג לוקח לשחקנים חדשים תקופה מסויימת כדי להשתלב, אני יודע שמדובר באחת משתי הליגות הטובות בעולם ולא מעוניין להרים ידיים. ההצעה של מכבי היתה טובה והיה נפלא שם, אבל אני לא חושב שזו החלטה טובה לקריירה שלי כרגע. דרבי אמרו שהם מצפים להצעה ממכבי, אבל אני החלטתי שלא לעזוב. עכשיו זה תלוי בהשתלבות שלי בדרבי, אני חושב שמבינים אותי במועדון." בני גם מוסיף ואומר שהוא ישמח להשתתף עם האולימפית של ארה"ב באולימפיאדה והוא בטוח שבדרבי ייקבלו את זה בהבנה.



צעיפי הזכרון של היונייטד למכירה ב ebay







זעם רב בקרב כמה מאוהדי היונייטד על העובדה שחלק גדול מערכות הזכרון (73,000 אדומות לבנות ועוד 3,000 כחולות לבנות ) שחולקו אתמול בדרבי של מנצ'סטר במלאות 50 שנה לטרגדייה של התרסקות מטוס הקבוצה הוצאו למכירה באינטרנט. אנדי מייטון עורך הפנזין, אמר לסקאיי :"אני עצוב ומאוכזב מהתנהגות האוהדים". הוא טוען שמי שמכר את הערכות הם לא אוהדים אמיתיים, לטענתו כשמכר את הפנזין ראה המון תיירים שאינם אוהדים של היונייטד וחלק מהם הפגין בורות וניסה לברר היכן נמצא האולד טראפורד. ההצעות על הערכות הגיעו למחירים חסרי פרופורציה כשאחת מהן טיפסה ל9,999,999 ליש"ט. מייטון חושד שמדובר בתגובת נגד של אוהדים שמוחים על המכירה ומציעים בכוונה מחירים פיקטיביים שלא יעמדו בהם. בכל אופן, אתר ebay החליט להסיר את המכירות והדוברת טענה שמדיניות האתר לא מתירה לעשות רווחים מטרגדיות.


אם תכנסו לבלוג מחר, תגלו מה עשה כדורגלן ישראלי בנבחרת גואטמלה.

אין תגובות:

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner