יום שבת, 1 במרץ 2008

סמי אג'י פורש מנבחרת גאנה

באליפות אפריקה האחרונה, סקרתי בבלוג את התקרית בה סירב אג'י להתחמם כשהשוער הראשון סבל מפציעה במשחק והתעמת עם הצוות המקצועי.
לא ברור אם יש קשר, אבל היום מודיע אג'י על פרישה ואומר " אני מניח שזה יגיע בהפתעה לקהילת הכדורגל בגאנה, אבל חשבתי על זה והחלטתי שזה הזמן לפרוש. אני מעדיף להתרכז באשדוד ובמאבקיי ההשרדות שלה, יש מספיק שוערים טובים בגאנה שיכולים להתחרות על אפודת השוער ואני מפנה להם את המקום כדי שיזכו בהזדמנות".


ישמעאל אדו : "יש לי הרבה הצעות מאירופה ובעיקר מישראל

כך אמר אמש אדו בראיון שקיים בתחנת טלויזיה בגאנה. הוא גם הוסיף באתר kickoff "מאמין שאני מסוגל לחזור להיות ישמעאל אדו הישן שכבש הרבה שערים, בכדורגל יש לפעמים תקופות פחות טובות , טעמתי מכדורגל ברמות הגבוהות ביותר כולל ליגת האלופות, אבל עשיתי טעויות שעכשיו אי אפשר לתקן אותם, אני חייב להתאמן טוב ומקווה לחזור ללבוש את המדים הלאומים".
הראיונות , כנראה בעקבות מו"מ שאדו מקיים עם הארטס, קבוצתו של לחמן.

יו טיוב FART FOOTBALL

אין תגובות:

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner