יום שני, 17 במרץ 2008

הצי'יליאנים מדברים על ישראל

מירוסביץ' שנמצא בסנטיאגו לטיפולים בפציעתו, מספר אתמול לאתר TERRA על ההתאקלמות הקשה בארגנטינה, ומתייחס לנבחרת הישראלית: "זה לא יהיה קל כמו נגד כל נבחרת אירופאית. הם משחקים מהר וקבוצתי, ללא מספר 10 קלאסי, אבל השחקן הטוב ביותר שם (בניון) מסוגל לשחק כפליימקר ולבוא אחורה לנהל את המשחק ." הוא גם מציין שהנבחרת משחקת במגרש גדול ומהיר.
ביוני כנראה מסתיימת ההשאלה שלו בארגנטינה והוא יחזור לשחק בצ'ילה.

גם סבסטיאן רונזטל התראיין לתקשורת בצי'לה בחודש שעבר

הנה כמה מהדברים שהיו לו לאמר :" הנבחרת בישראל היתה קרובה כ2 נק' מהיורו, הם שיחקו מול יריבות קשות מאוד כמו אנגליה, קרואטיה ורוסיה ואפילו הצליחו לגבור על רוסיה. ישראל תהיה יריבה ראוייה לצ'ילה, הסגל מורכב משחקנים אירופאיים, פיזיים, לחלק מהם יש טכניקה טובה כמו ליוסי בניון וחלוצים מהירים, הם משחקים 4-4-2 או 4-3-3. השחקנים החשובים הם טל בן חיים מצ'לסי, דודו אוואט מלה קורוניה, תמיר כהן שחתם לא מזמן בבולטון וברדה ויצחקי שמשחקים בבלגיה.
יש גם חלוץ ארגנטינאי מצויין (קולאוטי), אבל הוא לא שיחק הרבה לאחרונה בגלל פציעה."
אחריי שהוא החמיא לנבחרת צ'ילה, סבסטיאן מדבר על נתניה :" אנחנו במקום השני שמוביל לאופ"א אחריי הקבוצה של אלבארז (בית"ר), אני מחליף שני או שלישי לשחקן שמשחק בעמדה מספר 9" הוא גם חושף שהיה קרוב לפרישה בגלל חוויות לא נעימות והחלטות גרועות שקיבל, אבל רוזנטל גילה שהוא" אוהב מידי את הכדורגל בכדי לפרוש".
סבסטיאן לא מצפה לזימון לנבחרת, אבל מודה שזה הדבר הכי טוב שקרה לו בחיים "אין דבר יותר טוב מלשחק בנבחרת צ'ילה ואם יקראו לי בחזרה זה יהיה הדבר הכי גדול שאני יכול לחשוב עליו, אבל זו החלטה של המאמן ואני יודע שהוא עוקב אחריי כל שחקן שמשחק מחוץ לצ'ילה ויודע הכל עלינו".
הוא נשאל אם ימשיך בישראל ?
"יש לי חוזה לעוד עונה, אבל נחכה ליולי ואז אקבל החלטות. טוב לי כאן, אבל אני הרבה זמן מחוץ לצ'ילה ואני רוצה לחזור לשם". רוזנטל גם לא פוסל על הסף את האפשרות לרכוש מועדון בצ'ילה כמו שעשו זמוראנו ומרסלו צ'מביירס.
ביומיים הקרובים, בייסלה ייפרסם את הסגל לקראת המשחק.

וידאו מהזובור שדה מוס עשה למגרשווילי
שהוחלף אחריי 5 וחצי דקות בגלל שער שספג וירד זועם היישר לחדר ההלבשה, חילוף תמוה ומאוד משפיל.
לחצו כאן ותעבירו ל18:30 מתחילת התקצירים.

עשיריית הקומדיות בפנדלים

הבלוג הנפלא Who ate all the pies ערך מיצעד של עשרת בעיטות הפנדלים המובחרות, הקישור הישיר כאן הוא כמובן לביצוע הפאטתי של הנרי ופירס, אבל כדאי לכם להכנס ללינק הישיר ולהתגלגל מצחוק



5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אחלה בלוג , יש טעות קטנה בתרגום דבריו של מילובאן.

הוא אמר שזה לא יהיה משחק קל מכיוון שישראל משחקת בסגנון אירופאי...

עורך הבלוג אמר/ה...

תודה רבה על התיקון , אני מסתמך על תרגומיי און ליין כמו באבלפיש ולפעמים התרגום לא יוצא נאמן למקור.

מתנאל אמר/ה...

איזה מצחיק לראות איך מירוסביץ' ורוזנטל מתייחסים לכדורגל השכונתי שלנו. הם בטוחים שאנחנו אירופאים.
איך הבוסים שלהם בישראל סיבנו אותם...

מעניין אם גם את אלבארס ואולארה מרחו...

אנונימי אמר/ה...

נראה לי הם מרחו אותנו שבאו לפה שיחקו בהליכה , כי זה מה שנדרש , ועדיין הרויחו פי 5-6 ממה שהיו מרויחים בדרא"מ...

מילובאן בהליכה עשה פה משכורת נהדרת רק חזר לארגנטינה כבר הורחק ושני משחקים אחרי זה נפצע , אין מה לעשות מילו צריך להתרגל לקצב חדש...

אנונימי אמר/ה...

הסרטון ה 9 בפנדלים הגרועים קורע

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner