יום שלישי, 18 במרץ 2008

פרסום בזמביה: מולנגה ובאקאלה בדרך למכבי פתח תקוה



בחור בשם אילן, שקורא בבלוג שלח לי קישור משבוע שעבר, המבשר על בואם של שני צעירים בינלאומיים לקבוצה של הלוזונים. פרסום שעד עכשיו לא זכה לשום סיקור בתקשורת הישראלית.
קליף מולנגה, שזכה בתואר השחקן הצעיר הטוב ביותר לשנת 2007 באפריקה והיה אמור לסכם עם מכבי פ"ת כבר בינואר האחרון, התראיין בטלפון ואישר שהוא אמור להגיע לבדיקות רפואיות בישראל :"אני מגיע לישראל עם יאן באקאלה, אבל הסוכן שלי עדיין לא אישר לי את פרטיי החוזה". מולנגה טוען שהוא אמור לשהות שלושה ימים בישראל והסביר שהוא לא סיכם בינואר במועדון , כיון שההתאחדות והצוות המקצועי של הנבחרת, לא שחררו אותו כדיי שיגיע לישראל לערוך בדיקות רפואיות. גם באקאלה, קשר מזמביה שסיים חוזה עם קבוצות דפורטיבו דה אגוסטו האנגולית, אופטימי לגביי המעבר שלו למכבי פ"ת "אני חושב שיהיה בסדר, זומנתי לבדיקות רפואיות ומכבי הציעו לי חוזה ל2 עונות, אני בטוח שאסכם בקבוצה כיון שכל העניינים הפורמלים כבר סוכמו". ע"פ הפרסום, באקאלה חזר לא מזמן ממבחנים כנראה לא מוצלחים במיוחד בקבוצת קינגדאו הסינית. יהיה מעניין לבדוק אם אכן השניים יגיעו לקבוצה שכרגע נמצאת במצב של חוסר ודאות לקראת העונה הבאה.

אוהדי גנק ערכו קליפ מיוחד לברדה ויצחקי
הצמד הישראלי הפך להיות מאוד פופלארי בגנק והשבוע עלה לרשת יוטיוב עם ביצועים שלהם, בטח יכול לעזור לסוכנים שלהם לקראת השדרוג הבא של השניים בקריירה

מתפשטת פרצה לדשא במשחק של נבחרת ארה"ב האולימפית
מול הונדורס. הגירסא האמריקאית של יקיר אילוז פרצה למגרש בתחתונים וחזייה ויצאה למתפרצת לאורך חצי מגרש עד שנעצרה ללא עזרתו של קובי מוסא.






למעוניינים, מדובר במאי, טיפני ניקול בחורה חמודה בת 26, הנה התיק המלא שלה מהמעצר שהסתיים בקנס על סך 500 דולר. והנה גם הMYSPACE שלה.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

חחח...שווה בחורה

שחר יש לך בלוג נהדר בהצלחה!

דודי

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner