יום חמישי, 24 באפריל 2008

ירו בלו זומן לסגל הרחב של ניגריה הצעירה

סאמאון סיאסיה פירסם אתמול את הסגל הרחב לטורניר 8 האומות במלאזיה שמהווה הכנה לקראת בייג'ין. ברשימה של 34 השחקנים, אפשר למצוא את ירו בלו מקריית שמונה, אדפמי מבני לוד וגם את פליקס אובוקה. הנבחרת תשחק בבית עם אירלנד, מלאזיה ו...אירן. בוא נאמר שזו לא תהיה הפתעה גדולה אם לשלישייה תהייה בעיה עם אישור הדרכונים.

טועמה : "דבריי הוצאו מהקשרם"
סלים נפגש היום עם מאמנו מישל פרודום, בעקבות הציטוטים שלו מישראל שגם פורסמו בבלגיה על כך שהוא לא יהיה במועדון אם פרודום יישאר.
"דבריי הוצאו מהקשרם ולא הובנו נכון, רק אמרתי שאני רוצה לשחק יותר, אני בן 29 וכבר לא ילד ולא רוצה לבזבז את הקריירה שלי על הספסל" אמר סלים . אגב, אוהדים של ליאז' סיפרו שסלים היה שיכור לגמריי בחגיגות האליפות שנערכו בתחילת השבוע.

כמה קטנות
מישהו שאל אותי לגבי תופעת ה"אובדה" מהתמונה של אבדג'י שפורסמה בפוסט הזה ,לפי אוהדים ברזילאים מדובר בזובור של ממש שעורכים לשחקנים שיש להם יום הולדת במגרש וכוללים ביצים , סיד ועוד כל מיני חומרים דיי דוחים.
האתר kickoff ערך כתבה על תופעת הקאמבקים של שחקנים שנחשבו לכוכבים וחוזרים בחזרה למועדונים המקומיים בין השאר יש התייחסות לישמעאל אדו ואבדול ראזאק.

מחווה לריסה, עשרת השערים העצמיים המובחרים


מארדונה במפגש מאוד לא סימפטי עם המצלמה
אאוץ'

אין תגובות:

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner