יום שלישי, 10 ביוני 2008

סאגת לחמן נמשכת ועולה מדרגה

למרות נצחון נוסף של הארטס על קבוצת גמבה (2-1) , הביקורת על לחמן אינה פוסקת ואפילו עוברת לפסים מסוכנים. הפעם, ע"פ דיווח , האשים הארי זוקור, חבר הנהלה שהתפטר לפני שבוע בגלל שחבריו להנהלה שכנעו את הישראלי לבטל את ההתפטרות, עלה לשידור ברדיו מקומי ואמר שלחמן לא אוהב שחקנים מוסלמים ולכן מספסל אותם , התבטאות מאוד מצערת בהתחשב ברקורד של מאמן סכנין לשעבר. ע"פ הדיווח ההתבטאות עוררה כעס גדול בקרב הקהילה המוסלמית המקומית שדורשת את פיטוריו. מקורבי לחמן טוענים שהוא לא מרוצה מהמצב ורוצה לעזוב בעיקר בגלל גורמים שמסיתים את האוהדים נגדו.

רומולו סיכם בקרוזיירו
"אני שמח לחזור ולפגוש את החברים שלי כאן" אמר מלך השערים של בית"ר בעונה החולפת. " מדובר במועדון גדול, כיף לחזור ובלה בלה בלה... בהתייחסות לישראל אמר "היה מעניין מאוד, בקרתי במקומות יפים וגרתי במלון מפואר, היה חוויה ולא רק דרך הכדורגל. החיים מאוד רגועים, למרות שיש קונפליקט לא היו אירועים של עימותים או טרור, אבל הבלאגן והלחימה בדר"כ הגיעה מעזה".

אשתו של סדריק ברדון מסרבת לחזור לבולגריה
ע"פ פרסומים בבולגריה, סדריק ברדון סיכם עם וסוטוב מאמנה החדש של לבסקי את כל התנאים לחזרתו לקבוצתו הקודמת שמתחילה להתאמן ב23 ביוני, אבל אשתו של הצרפתי , שכנראה התאהבה בקניונים ובים התל אביבי, מסרבת לחזור לבולגריה ובעלה יצטרך לשכנע אותה בדיפלומטיות לוותר לפני שיצטרף חזרה לקבוצתו הקודמת.

אניימה מאשים את המגרש בתצוגה העלובה של קבוצתו
שוער הפועל תל אביב, שחזר להרכב בעקבות פציעתו של השוער הראשון של הנבחרת, התראיין לאתר קיקאוף בעקבות הנצחון הדחוק מאוד על סיירה ליונה 1-0 " היה קשה לנו לשחק את המשחק הרגיל בשל תנאי מגרש קשים שהקשו עלינו להחזיק בכדור, אני מודה לאלוהים על הכל, עמדתי על הרגליים בצורה יציבה כשהגיע חלוץ מולי ולמרות הלחץ, עשיתי הכל כדי להקשות עליהם לכבוש".

פאנטיני כבש שער יפה מול גינאה
שגם מסיללה היה שותף למהלך, בינתיים קשה למצוא וידאו ברשת (אשמח לקבל קישור במייל), מקווה במהלך השבוע להעלות אותו לכאן.

יוטיוב
כחלק מטרנד השעשונים המוטרפים שפושט על מסך הטלויזיה, הגו בגרמניה את ה"אוטובול"
תבלו:

אין תגובות:

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner