יום שלישי, 1 ביולי 2008

השער של אבראו במדיי קבוצת "החברים של מסי"

החלוץ החדש של בית"ר כבש צמד מול "החברים של רונאלדיניו ". הנה שער נגיחה אופייני, את השער השני כבש "אל לוקו" בבעיטת עונשין מ11 מטר.


אגב, אבראו, ע"פ האתר "אולה" היה המום מהעובדה שצבעי התלבושת של בית"ר תואמים לאלו של פניארול, היריבה המושבעת של נאסיונל, הקבוצה המזוהה איתו.
"לחמן לימד אותי לכבוש"
לפעמים צריך לדעת גם לחלק מחאמות לאייל לחמן, חלוץ הארטס אקו גנש, התראיין היום בגאנה ואמר "לחמן הפך אותי לסקורר, הוא לימד אותי למקם את עצמי ועוד כל מיני תרגילים שהפכו לי את העונה לסיפור הצלחה. אני מודה לו ותמיד אעריך את העובדה שהוא גרם לי להגיע לסטנדרטים גבוהים".
כתב "prosport" הרומני ראיין את אברם גרנט

מייד אחרי התבוסה של רוסיה בחצי הגמר, בין השאר גרנט אמר: "הייתי בעד רוסיה, ארץ בה יש לי המון חברים, כולל אברמוביץ שהוא איש נפלא ונתן לי את ההזדמנות בצ'לסי, היה מגיע לנו לזכות בגמר ליגת האלופות במוסקבה".
אברם התרשם מרומניה "אני אוהב את הכדורגל הרומני, הנבחרת שלכם מאוד מאורגנת".
גרנט מסרב להתייחס לסיפור התביעה מול צ'לסי ועל עתידו אומר "כרגע אני לא יכול לאמר, תמיד אוכל לחזור לאמן בישראל, אבל אני מעדיף לאמן קבוצה ממדינה אחרת באירופה".

רונאלדיניו בעקבות רונאלדו?
לא ברור באיזה כושר בדיוק נמצא רונאלדיניו אחריי הפגרה האחרונה, מה שכן ברור זה שהוא לא ממש שמר על תזונה ספורטיבית, אחרת אי אפשר להסביר את התמונות האלה (לא מדובר בפוטושופ) שפורסמו בבלוג theoffside מאותו משחק בו כבש אבראו שער. עכשיו רק חסר שהוא יזמין כמה "נערות ליווי" לבית מלון בברזיל.


אין תגובות:

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner