יום שלישי, 10 בפברואר 2009

בן ראול מייזל- עכשיו גם בפוסט אורח...


שמי בן מייזל והחל מה1.2.09 שמי בן ראול מייזל
הכל החל ב95 כאשר הבקעתי בשכונה גול ואחד החברה צעק לי איזה גול כמו ראול -
לא ידעתי מי זה הוא רק התחיל והיה בן 17 ומאז אני שרוף עליו ועל ריאל
מדריד. יש לי עשרות חולצות שלהם דגלים וצעיפים השיאים מבחינתי היו כאשר
ראול היה פה עם נבחרת ספרד ב2000 במוקדמות האירו או המונדיאל לא זוכר אבל
זה היה במשחק שיצא 1-1 הוא ורביבו כבשו. נפגשתי איתו דיברנו קצת והוא חתם
לי ויש לי כמה תמונות שלו.
השיא הבא היה לפני כשנתיים אחרי 4 עונות ללא תואר טסתי למשחק האחרון של
עונת 06-07 מול מאיורקה חייבים ניצחון כדי לקחת אליפות ובארסה מובילה
ואנחנו בפיגור פתאום התהפך המשחק וניצחנו 3-1 הייתי בעננים נדרתי נדר שאם
אני רואה אותם לוקחים אליפות אני מקעקע את הסמל שלהם וקיעקעתי על הרגל
כולל הצלב הקטן שיש על הכתר.
כעבור שנה אותו סיפור טסתי למשחק האחרון מול לבאנטה 5-2 קל ועוד אליפות.
ביום שבת עוד שיא ראול השתווה לדי סטפאנו ככובש הגדול ביותר בכל הזמנים
של ריאל מדריד רצתי למחרת למשרד הפנים ושיניתי תשם לבן ראול מייזל הקצ'
פה הוא שאני חייב להיות עם השם 7 שנים עכשיו אסור לי להחליף בחזרה.
אמרתי למזכירה 7 זה טוב 7 זה ראול :)


המטרה שלי היא להגיע לראול שייצור עימי קשר.
כמו כן שלחתי תמונות ואת סיפורי באנגלית לכל אמצעי תקשורת
שיש ואז ידיעות יצרו איתי קשר הגיע כתב וצלם ועשו עליי כתבה גדולה. באותו יום הגיעו אליי מהתוכנית רדיו של מאיר איינשטיין ושם רואיינתי 10 דקות ואמרתי למאיר שאם בזכותו ראול
יודע אז אני מוסיף גם מאיר לשם:)
אחרי זה התחלתי לשלוח מיילים למארקה לאס וריאל מדריד - מארקה חזרו
ראשונים ובביקשו בלעדיות ייתי בשוק התקשרו מספרד וראיינו אותי ולמחרת כבר
כל העולם יודע עליי וישנה כתבה ענקית בגדול כתבה של סופר קלאסיקו עליי
ומשם זה הלך לקולומביה שבדיה קרואטיה טורקיה ועוד המון מקומות אפילו
בתוכנית טלויזיה בספרד בחדשות הייתי בשוק. אני מאמין שראול יודע ואני
רוצה להאמין שייצור איתי קשר.

האלללה מדריד


אז ראול, אם אתה קורא את הפוסט אתה מוזמן ליצור עם בן קשר..

בהצלחה :-)

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

עצוב. פשוט עצוב

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner