יום ראשון, 20 ביוני 2010

כריסטיאנו רונאלדו לא אוהב את בלם הרכש החדש של מכבי תל אביב

ניבאלדו הברזילאי שנחת השבוע בישראל כדי להצטרף לקבוצה של אבי נימני, ידוע כשחקן ברוטלי במיוחד.
רק לפני חודשיים במפגש של קבוצתו ויאדוליד עם ריאל, הוא זרק  את רונאלדו על הדשא בכל הכח ולאחר מכן דרך בעוצמה עם הסטופקס על הרגל שלו מה שגרם לחלוץ הפורטוגזי שגם כך ידוע בהצגות התאטרליות שלו להתפתל על הדשא. את התוצאות על הרגל הכי יקרה בעולם הכדורגל תראו בעצמכם בוידאו.
לא רק שניבאלדו לא זכה לקבל כרטיס, השופט אפילו לא שרק לעבירה וההתאחדות לא העמידה לדין את ניבאלדו, שבלי בושה האשים את רונאלדו בהתחזות וטען שהשופט היה צריך להרחיק אותו.




הצטרפו לקבוצה בפייסבוק של המלפפון
לקישור : לחצו כאן
וליחצו לייק :-)



השמועה הכי הזוייה לגבי אניימה
השוער המצטיין של הפועל תל אביב נותן הצגות במונדיאל ולמרות הטעות הקשה מול יוון הרשת מלאה בשמועות שמקשרות אותו למועדונים בכל אירופה בסכומים חסרי תקדים. אבל השמועה הכי מופרכת עד עכשיו היא פרסום בארגנטינה אודות התעניינות של נציגי אינדפניינטה בשוער הניגרי שמתכוונים לפתוח במשא ומתן עם אניימה מיד אחרי הטורניר כדי לנסות ולהעביר אותו לקבוצה הארגנטינאית.
מעניין...


האחיין של פיני זהבי רוצה לשחק בנבחרת ארה"ב


אלכס זהבי, האחיין של פיני שנולד בארה"ב אבל מחזיק בדרכון ברזילאי פורטוגזי וכמובן ישראלי העדיף את נבחרת הנוער של פורטוגל כשהיה נער. החודש צוטט הקשר השמאלי שמשחק בספורטינג ליסבון בתקשורת ארה"ב כמי שמעוניין לשחק בנבחרת הצעירה של ארה"ב לאחר שלא מצא את מקומו בסגל הנבחרת הפורטוגזית.
למה לא אצלנו?
הנה וידאו שלו:




ספיישל וו-ווזלות
הלהיט של המונדיאל שמשגע (במובן השלילי  של המילה) את העולם.
 תבלו (כנראה שלא ממש...)

דייב האנסן מהBBC


גירסת הטכנו


ויש גם שימושים מעניינים למתיחות בכלי הנשיפה הנוראי הזה


ואיך אפשר בלי הגירסא של היטלר?

אין תגובות:

קבל במייל הודעה על עדכון

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner